شوق

آدم اما خانه ساخت ...

شوق

آدم اما خانه ساخت ...

۱۸فروردين

وه! چه بی‌رنگ و بی‌نشان که منم...

وه!‌ چه بی‌رنگ و بی‌نشان که منم...

گفتی اسراااار در میان  ‌آور... کو میان...

سکووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ت...

گوشه‌ی کنج پیچ و مهره‌ها...

گوشه‌ی گنج بی‌سرانجامی‌ها...

گنج بزرگ خوشگل پوچ بی‌سرانجام...

گنج تهی...

گنج دنیای مدرن..

یادت میاد فرانسیس لعنتــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟
سودای فرااااار فراموش شده؟؟؟
ما کجااااییم؟؟...

***

می‌گفت که تو در چنگ منـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی... چنگ منی...
من چنگ توام زخمه نزن... زخمه نزن...

دل نیست مراااا... من خود شکنم...

یادت میییاااااد لعنتی؟؟؟؟؟؟؟

سودای خودشکنی فراموووش شده؟...

سوداااااااااای دنیاشکنی... ساختتااااار شکنـــــــــــــــــی؟

***

دیگر مرا بگذار و بگذر...

دیگر مرا بگذاااار و ...

دیگر مرا بگذر...

من لعنتـــــــــــــــــــــی؟؟؟؟

"من" از واژگان حذف شده...

***

اون چراغ مسخره هی داره خاموش روشن می‌شه...

اون چراغای مسخره خیلی سریع خاموش و روشن می‌شند... خیلی سریع...

مخصوصا اون بزرگه که اون بالاس، آدمو می‌ترسونه...


// تنگ است بر او هر هفت فلک... چون می‌رود او؟؟..؟؟..؟؟......

// کی شود این رواان من ساکن... این‌چنین ساکن روان که منم...

// این جهان، وآن جهان مرا مطلب... کین دو گم شد در آن جهان که منم...

// هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی... دل...

۹۴/۰۱/۱۸ موافقین ۳ مخالفین ۰
پویا مصدق

نظرات  (۱)

لعنت به تو فرانسیس!!
من تنها کسی هستم شما و فازتون رو درک نمیکنم؟؟

پاسخ:
:) نه منم هستم... (;

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی