شوق

آدم اما خانه ساخت ...

شوق

آدم اما خانه ساخت ...

۰۲خرداد

من اما، یک عالمه کار نکرده دارم هنوز...
یک عالمه نقاشی نکشیده، یک عالمه کتاب نخوانده،‌ یک عالمه موسیقی ننواخته...

اصلا، نمی‌دانم چرا بچه‌ که بودم بچه نبودم...
نمی‌دانم چرا به نقاشی کشیدن عشق نمی‌ورزیدم. و دوست داشتم هی ریاضی مسخره را پیشه کنم...

رو مسخرگی پیشه کن و ریاضی آموز...

دلم می‌خواست نقاشی بلد بودم.
آخر می‌دانی، میان یک صفحه‌ی سفیدی که از زیر دست نقاشی زبردست بیرون می‌آید، تا صفحه‌ی سفیدی که زیر دست آدمی نابلد است زمین تا آسمان فرق است!
درست مثل سکوت موسیقی ننواخته‌ی استاد که بدجور تمامش حرف می‌زند با آدم.


// هیـــــــــس...
// سکو[ن/ت]

۹۴/۰۳/۰۲ موافقین ۵ مخالفین ۰
پویا مصدق

نظرات  (۴)

۱۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۰ عرفان خانیکی
نقاشی با ریاضی فرقی نداره :)
جدی دارم میگم.
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۵ بنیامین دلشاد
عرفان نقاشیش خیلی خوبه ها.
میدونی
اون موقع احتمالا فکر نمیکردی مسخرس...
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۱ عرفان خانیکی
به حول و قوه الهی همه وبلاگ ها خوابیده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی