شوق

آدم اما خانه ساخت ...

شوق

آدم اما خانه ساخت ...

۲۰فروردين

اساسا انتقاد کردن یا اعتراض کردن تیغ دو لبه است. به همان اندازه که محتوای آن می‌تواند سازنده و مفید باشد، فرم آن می‌تواند مخرب و مضر باشد. البته بدون شک فرم و محتوا باید به یک ساز برقصند، ولیکن در این زمینه مرزها عجیب و گمراه‌کننده است.

چندی پیش نوشته بودم، این حوالی آدم‌ها برای این‌که اثبات کنند به عقاید دیگران احترام می‌گذارند، عقاید خودشان را مورد تمسخر قرار می‌دهند. اسمش می‌شود افراط و تفریط! اسمش را اصلا هر چه می‌خواهید بگذارید.
در زمینه‌ی اعتراض هم من اسمش را همان چیزی که خط قبل گذاشتید می‌گذارم. ما عادت کرده‌ایم شدید اعتراض کنیم، و غافل از این نکته‌ایم که اعتراض رفت و برگشت می‌شود و تشدید و تشدید می‌شود و منجر به اختلاف زیاد می‌شود.
به علاوه رویکرد آدم‌ها در قبال این ازدیاد تفکر گسترده‌شونده (OverThinking) متفاوت است و این پیچیدگی اضافه می‌کند به مسئله. اصلا یکی از مهم‌ترین جنبه‌های شناخت یک انسان این است که متوجه شوی چگونه و تا چه اندازه OverThinking دارد.


// عجیبا قریبا!
// س.ل.ام

۹۶/۰۱/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
پویا مصدق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی