شوق

آدم اما خانه ساخت ...

شوق

آدم اما خانه ساخت ...

۰۷ارديبهشت
این مدت که تصمیم گرفته‌ام دوباره بنویسمِ، خیلی تلاش می‌کنم، نمی‌شود آقا نمی‌شود. نمی‌دانم چرا! انگار کن سیاه‌چاله شده است این ذهن لعنتی. فقط می‌خواهد ببلعد و نیست و نابود کند همه چیز را.
به طرز عجیبی فقط دست و دلم به خواندن می‌رود و هیچ جوره به نوشتن نمی‌رود...

// ولی باران که می‌بارد...
// اذا تنفس... :)
// به رابطه‌ی طبیعت و روح قسم!
۹۶/۰۲/۰۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
پویا مصدق

نظرات  (۱)

بخشی اش به خاطر این است که عمومی می نویسی. یعنی اسمت پایین نوشته هاست و رفقایت آدرس بلاگ را دارند. کمی خصوصی ترش کن و  مخاطب هایت ناشناس باشند راحت تر می شود و هر چه در ذهن هست بیرون می آید. من خودم همین کار را کردم خیلی بهتر شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی