شوق

آدم اما خانه ساخت ...

شوق

آدم اما خانه ساخت ...

۰۲دی
اینجا دختر بودن سخت است ساموئل.
ساده‌ترش می‌شود جرم.
اما بعضی ها [که من بدجور به جنگیدنشان حسودیم می‌شود] خودشان‌ند! دخترند و خودشانند.
دخترنما‌ها اما... آه آه آه ساموئل امان از دست این دخترنماها؛
که نه خودشانند، نه خودشان نیستند!
بگذریم، اصلا دوست ندارم در مسائلی که [به هیچ وجه] به من مربوط نمی‌شوند دخالت کنم.
***
پسر بودن اما، بحثش کاملا فرق می‌کند.
نادقیق‌ترین تعریفش می‌شود همین[به قول مهران] fanboy های دانشگاه ما؛
که هر روز می‌آیند و هرروز می‌روند، که هرروز تکرار می‌شوند و از آن آدم‌های ریش‌دار ترسناک نمی‌ترسند.
که لامذهب‌ها از هیچ چیز نمی‌ترسند، حتی چیزهایی که واقعا ترسناکند.
از بس‌که از بچگی نترسانیده‌اند بیچاره‌ها را... از بس‌که... بیچاره‌ها را... بیچاره‌ها را... بیچاره‌ها را... .
***
مردی اینجا پیدا نخواهی کرد فرانسیس.
چیزی که ارزان شد، خریدار ندارد.
به سلامتی آنکه مردانگی را ارزان کرد، مبادا نرخ تورم بالا برود.

\\ غریب‌اند اینجا آدم‌ها... غرییییب.
\\ من اما غریبه‌ ام.
\\ سدید می‌گفت: من با اینا غریبه ام، مجسمه‌ی آدما... آدمای مجسمه...

۹۱/۱۰/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
پویا مصدق

نظرات  (۱)

adama do dastan:yeki oona ke yechizi daran(hadeaghal yeki !) behesh benazan(hala harchi !!!)va oonaee ke chizi nadaran....khosh be hale oonaeee ke dasteye avalan vay be hale daste dovomiya ke be har dari mizanan ta khodeshoono be khodeshoon sabet konan
پاسخ:
:|

سلا م

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی