شوق

آدم اما خانه ساخت ...

شوق

آدم اما خانه ساخت ...

۱۷مرداد

من چه هیچم... من چه هیچم... من چه هیییچم...

// من؟؟؟!
// دیگه موقع رفتنه... دلم غربت می‌خواد!
// باید امشـ...ب بروم...

۹۳/۰۵/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
پویا مصدق

نظرات  (۳)

۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۰ منا مهدیزاده
وقتی "من" عت همه "او" بشه ...
دیگه هیچ بودن معنی نداره ...
پاسخ:
آره! ولی وقته تو یه فضای فازی بین "او"بودن و "او"نبودن باشی همه‌چی فرق داره... :)

سلا ... م منا...
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۳ منا مهدیزاده
فضای فازی ... ؟!
سلا...م : )
پاسخ:
اوهوم...
یه فضای فازی بین هیچی و همه‌چی بودن...
هر چند! بودن کلمه‌ی خیانت‌کاریه...
بین "بودن" و "نبودن"... بدون فعل... :)
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۲ مَردی به رنگ زمستان


نمی‌دانم چرا این‌قدر به کم‌بود آب توجه می‌کنند
اما به قحطی کلمه برای نوشتن‌ت، نه! ...

:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی